Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Sat, 23 Oct 2021 14:55:35 +0200
Sat, 23 Oct 2021 13:56:55 +0200, Ewa <ED@comp.com>  wysmarował:

> Bardzo dziękuję.
> Nowy dysk jest wielo, wielo,... wielokrotnie większy, bo ten systemowy
> ma 250GB. Może nie warto użyć tego nowego, dużego i pomyśleć o czymś
> mniejszym, bo taka kopia mogłaby się przydać na dłużej.
> Może pendrive na 256 GB z Allegro załatwiłby sprawę?

Ten drugi dysk jest potrzebny tylko na zapisanie obrazu,
byle miał wystarczająco miejsca na ten obraz.

> Ponadto, jak przy innych metodach zakładających bootowanie z CD
> lub pena, będzie problem, bo opcje bootowania nie wymieniają takich
> możliwości.
> Jest tam tylko:
> Boot Option Menu
> OS Boot Manager (UEFI) - Windows Boot Manager (SPCC M.2 SSD)
> Network Adapter (IPv4 UEFI)
> Network Adapter (IPv6 UEFI)
> Boot From EFI File
> i nie wiem co musiałabym zrobić żebym mogła bootować z CD lub pena
> utworzonego przy pomocy tej metody.

Zostaw jak masz teraz,
tylko sprawdź kolejność przy bootowaniu kompa,
ustaw aby pierwsze był np. CD lub USB, sprawdź potem czy płytka startuje.

> To pod Windows 10 jaką  ścieżkę należy wybrać?

Kliknij w menu Start i wpisz Panel

lub wejdź w Ustawienia -> Aktualizacje.. -> Kopia zapasowa -> Przejdź do
Kopia...7 -> itd

SushiMaster