Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Sat, 23 Oct 2021 19:42:17 +0200
Dnia Sat, 23 Oct 2021 18:17:56 +0200, Ewa napisał(a):

USB Boot <Enabled>

Bootowanie z bootowalnego pena nie działa; próbowałam z 2 penów,

Skoro masz 1* to musi działać 2*. Jeśli nie działa to albo peny są do
kitu, albo obrazy są do kitu lub gniazdo USB jest do kitu. Co tam miałaś
na tych penach, kto to robił i na czym.

Te peny budzą też moje wątpliwości. Są to bardzo dawno nagrane
peny bootowalne i na pewno kiedyś działały, tego jestem pewna.
Ale minęło sporo czasu.
Na jednym z nich jest właśnie Hiren's BootCD 15.2 i na nim dzisiaj
po raz pierwszy pojawił się Trojan i został przez AVG wysłany
do kwarantanny. W tej sytuacji i tak ten pen nie nadaje się już
do użytku, więc jutro zrobię nowy zapis, do tego pewnie aktualniejszy.
Drugi z nich zawiera starą instalkę Windows, pewnie już nigdy nie
będzie potrzebna. Chciałabym tego pena użyć w obecnym zadaniu,
jeżeli problem z bootowaniem zostanie rozwiązany.

Pozdrawiam
Ewa