Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 30 Apr 2021 12:34:31 +0200
Dnia Thu, 29 Apr 2021 21:55:52 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Nie pamiętam żeby instalowały się godzinami ani nie mogę znaleźć informacji
> o przyspieszeniu. Nie przesiadłeś się przypadkiem z HDD na SSD?

Raczej SSD -> NVME/PCIe.
Ale SSD szybkie, na szybkich maszynach.

Oczywiście instalowałem też na HDD, ale nie te dyski miałem na myśli.

> OEM jest tak samo pełna.

Jest tak samo pełna, ale inaczej się instalowała.
Tworzyła dodatkową partycję z instalatorem, z której to dopiero użytkownik
końcowy startował instalkę, tworzył partycję/partycje i prowadził końcowy
etap instalacji. Nie wiem, czy jeszcze jest taka możliwość w nowszych
Win10.

Tak z ciekawości, może poszukam pierwszych (najstarszych) obrazów Win10 i
porównam pod wirtualizatorem instalacje starej i aktualnej wersji Win10.

--
Pozdrawiam.

Adam