Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 20 Apr 2021 22:28:37 +0200
A mój komp nie ma w BIOS opcji instalacji z pendrajwa USB
pamiętam że był kiedyś jakiś boot manager plop, który miał w sobie wbudowaną opcję bootowania z usb. Wgrywałem managera na dysk (mbr). uruchamiałem z dysku, wybierałem boot usb, instalowałem - i działało. Być może ten sposób Tobie pomoże. widziałem jeszcze kiedyś na winpe siergieja strelca jakąś opcje, program instalujący windowsa. skoro była taka możliwość - być może zainstaluje win10 z pliku iso.
jak nie pomogłem - to przepraszam za niepotrzebne 3 grosze

ToMasz