Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 29 Apr 2021 21:03:40 +0200
Dnia Thu, 29 Apr 2021 09:58:22 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Na coś czeka i ma jakiś timeout. Szkoda, że programistom nie chciało się
> zrobić komunikatu "Waiting for X..." tylko zostawili taki głupi kursor.

> Będzie trochę szybsza, znacząco nie.

Mimo wszystko proces instalacji jest poporawiony. Na pewno od v.20, a może
od v.19.

Starsze wersje instalowały się "godzinami".
Teraz (szybki gwizdek USB3 i port USB3) po kilkunastu minutach komputer
może być oddany klientowi jako gotowy do pracy.
Mowię o zwykłej i pełnej instalacji, nie o instalacji OEM.

--
Pozdrawiam.

Adam