Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Thu, 29 Apr 2021 09:20:01 +0200
Dokładnie :-)
Poszedłem sobie precz, wracam po kilkunastu minutach, a tam ekran wyboru
lokalizacji.
Zmyliło mnie to, że nic nie mielił płytą.

Tak czy inaczej komp się resetuje w chwili zainstalowania sterownika do karty graficznej nVidii i przechodzenia na wyższą rozdzielczość - instalacja w trybie bez UEFI nie pomogła, przynajmniej wyeliminowałem jedno podejrzenie. Gdy się awaryjnie wejdzie w opcję niskiej rozdzielczości (opcja nr 3 w ustawieniach zaawansowanych uruchamiania) to pracuje do usr.... .
nVidia przekombinowała kiedyś z funkcją Power Mizer, a MS m[i]a[ł] to głęboko.

Czy instalacja z pendrajwa (ale działającego w trybie USB 2.0) jest znacząco szybsza od instalacji z DVD (nie pytam o migający kursor, lecz o instalację Win gdy ta już ruszy)?

BTW nadal Win 10 spokojnie instaluje się bez konta MS, trzeba jedynie pokonać dwa, ewentualnie trzy ekrany (trzy jeśli zaliczymy do nich opcję "nie mam numeru seryjnego Win" - gdy nie chce się zaglądać pod komp na naklejkę).

-----
może się okazać, że jak zostawisz ten kursor na jakiś czas, to jednak instalka ruszy.