Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobiet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobietki"
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 5 Mar 2020 20:28:37 +0100
On Thu, 5 Mar 2020 17:04:17 +0100, Irokez wrote:

> p.    ID produktu     Nazwa   Cena      Wartość
> 6     761042  Microsoft Windows 10 Home PL 64-bit OEM (Systemy operacyjne)
> 457,00
>

> To ścierwo nie jest warte ani złamanego grosza, ta kasa zamiast być
> zutylizowana na pseudoprodukt pseudosystemopodobny powinna trafić
> potrzebującym. Aktualnie przy tym co się dzieje z kolejnymi wydaniami i
> "poprawkami" trzeba nieźle się jebnąć w łeb żeby kupować Windows 10.

Ale zapłaciłeś? Bo ja i miliony innych dostaliśmy za free w ramach
downgrade (sic!) po Win7. Do dziś 10tka jest wciskana za darmo komu i gdzie
popadnie, bo tak jak napisałem jest tyle warta, że nikt jej nie kupuje z
dobrej woli.

> Chyba postawię jej sprawę jasno i albo kupujemy i instalujemy Windows
> 8.1, albo niech szukają i płacą jakiejś firmie kasę za instalację
> sterowników co tydzień. 52 tygodnie w roku razy nie wiem.. 250zł?
> Zajebiście tani, wspaniały, jedyny system operacyjny - Windows 10.. nic
> tylko brać i się cieszyć.

Jest jeszcze opcja typu jakiś Ubuntu czy cuś.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka