Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobiet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobietki"
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Thu, 5 Mar 2020 07:57:40 +0100
Ja mam to pole białe (czyli nie zezwalam).
Też mi od czasu do czasu przy aktualizacjach podmienia sterowniki do Samsunga
(obecnie dział drukarek HP).
Na dziś wisi mi na porcie http://192.168.xxx.yyy:8018/wsd, ale działa (skaner też, choć może być na innym porcie), więc nie chce mi się co chwilę odinstalowywać tego WSD.
Przypisywany adres 192.168.xxx.yyy mam wpisany w dziale DHCP w routerze.

To taka walka 'kto kogo" (jak niegdyś z łapaniem wirusa przy instalacjach podłączonych do netu) - czy Win 10 zdąży pierwszy zainstalować własny sterownik, czy Ty swój (ze strony producenta drukarki).
A system jak system - jak na darmowo dodany do poleasingowców całkiem niezły,
ale osobno za to bym nie płacił.

-----
zabroniłeś Windowsowi zarządzać drukarką domyślną?