Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobiet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobietki"
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 5 Mar 2020 16:54:54 +0100
W dniu 2020-03-04 o 23:27, Sushi Master pisze:

Jeśli tak, to zrób "po bożemu":
ustaw na urządzeniu stały nr IP (albo stałe przypisanie IP do MAC na
routerze), a w Windzie ustaw urządzenie na normalnym porcie IP.
Powinno pomóc.

Mam wszystkie drukarki sieciowe po stałym IP. Nie miało to wpływu.

też mam na stałe IP.
Poza tym drukowanie nie ma problemu, sterownik skanera Windows 10 permamentnie uszkadza w wyniku czego mam 3-4 minuty bezczynności jakby zawisł.

--
Irokez

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
AVG.