Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobiet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobietki"
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Wed, 4 Mar 2020 23:01:27 +0100
Wed, 4 Mar 2020 21:24:30 +0100, Irokez <no.email@wp.pl>  wysmarował:

> Witam.
>
> Co tydzień-dwa zdalnie reinstaluję na komputerze, z parodią systemu
> operacyjnego zwanym Windows 10, sterowniki do drukarki laserowej Brother
> DCP-L2520.

Ten dziad 10 tak ma. Ja walczyłem z HP LJ 4050, (stara ale jara). Kilka innych
drukarek pracowało normalnie a co jakiś czas jakiś jeden losowy W10, z kilku w
tej samej
sieci, przestawał obsługiwać HP4050, czasami wystarczało przeładowanie systemu a
czasem na nowo wskazanie tego samego sterownika. Ostatnio nawet był względy
spokój ale
właśnie wczoraj znowu jednej 10 odbiło.
Co więcej, problem dotyczy różnych urządzeń, np. modemu, który nagle przestaje
działać na
jednym USB (na innym działa) i trzeba przeinstalować sterownik (modemu) aby
zadziałał na
wszystkich USB.
Czasem W10 najpierw krzyczy, że nie ma zasobu na Sambie, po czym go pokazuje.
Dziad.

BTW, zabroniłeś Windowsowi zarządzać drukarką domyślną?

SushiMaster