Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobiet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobietki"
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 5 Mar 2020 08:25:53 +0100
On Wed, 4 Mar 2020 21:24:30 +0100, Irokez wrote:

> PS. wybaczcie, ale takie zeszmacenie tego systemu jakie zostało zrobione
> już mnie totalnie tak rozwala psychicznie jak tylko usłyszę słowo klucz
> "windows 10", że żałuję że nikt nie wymyślił sposobu na wymazanie z
> głowy części umiejętności typu "obsługa komputera" abym mógł w końcu
> powiedzieć że nie umiem i wszyscy wyp..ć. I byłbym zdrowszy nie tykając
> tego ścierwa. O ile obcym odmawiam, chcieli nowy to niech se radzą, to
> rodzinie trzeba pomagać.

Ten system w stu procentach spełnia założenie:

"jest tyle wart ile za niego zapłaciłeś"

Też ostatnio natknąłem się na kolejny ficzer 10tki. Jest apka do ustawień
sterownika TC421, to sterownik LEDów, pracuje po WiFi, z poziomu dowolnego
systemu aplikacja sterująca go wykrywa, w tym z Androida, ale na Win10
uparcie twierdzi "device not found", i co mu zrobisz? Rzyg.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka