Re: [WINNT] WSL2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WSL2
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 11 Feb 2020 16:37:16 +0100
On Tue, 11 Feb 2020 15:56:22 +0100, Sushi Master wrote:

> Z VB na Linuksie też korzystam ale nie jest to bardziej czy mniej przydatne,
> wszystko zależy od potrzeby. To tylko narzędzia.

Miałem na myśli stwierdzenie o "Linuksiarzach" - takie określenie definiuje
ludzi, którzy _głównie_ używają Linuksa i do tego się odniosłem, ale szkoda
prądu, EOT.

> A wracając do tematu, coś o WSL?

Nie używam, powoli migruję z Windows do Linuksa, ale w pełni i do modelu
jaki opisałem, czyli host z Lunuksem a windows w wirtualce. Docelowo nie
chcę używać Windowsa, a że mam trochę softu windzianego kupionego i czasem
potrzebnego to będę go używał spod vmware.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka