Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 31 Dec 2019 12:29:51 +0100
On Tue, 31 Dec 2019 10:25:39 +0100, Trybun wrote:

> A jak ma wygladać taki uklad - teraz mam zajęte dwa sloty 2x2GB, te
> dokupione musiałyby być identyczne jak te już zainstalowane czy tylko
> wystarczy aby dokupiona para była taka sama. I czy możnaby dokupić tylko
> jedną kość, np 8GB, taki układ będzie dobrze pracował?

Moduły powinny być montowane parami, bo szybciej działają, choć
nieparzyście też będą działać. Co do parametrów to idealnie gdy wszystkie
są identyczne (symbole masz na obecnych nmodułach napisane, wyjmij i
sprawdź), jeśli nie znajdziesz takich samych jak posiadasz to te swoje
sprzedaj, a kup nowe 2 x 8GB (lub 2 x 4GB) o podobnych parametrach, czyli
taka sama częstotliwość i parametr zwany CL (CAS Latency).

Podaj tu symbol modułów to ktoś Ci wskaże na alledrogo co kupić.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka