Re: [WINNT] Smutni, nie-Wierni

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Smutni, nie-Wierni
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 31 Dec 2019 10:03:27 -0000 (UTC)
W dniu Tue, 31 Dec 2019 10:46:54 +0100, użytkownik Trybun napisał:

> Czyli stado nigdy się nie myli i możemy na nim polegać? Dla mnie ta
> definicja to zupelnie coś innego - ni mniej ni więcej określa człowieka
> rozumnego, indywidualistę, który zanim coś podpisze to najpierw
> przeczyta i pomysli.

No widzisz? Mówiłem że masz trudności z funkcjonowaniem. Przecież stado
się myli całkiem często. Tyle że w większości przypadków lepiej pomylić
się ze stadem aniżeli mieć rację osobno :) Oczywiście "lepiej" z punktu
widzenia sukcesu ewolucyjnego. Z punktu widzenia egoistycznego już
niekoniecznie.
A co do znaczenia to lepiej posłuż się wiki:
https://pl.wikipedia.org/wiki/
Osobowo%C5%9B%C4%87_chwiejna_emocjonalnie_typu_borderline

--
Jacek