Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 30 Dec 2019 13:52:25 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 30 Dec 2019 13:33:46 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e09eea3$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <MxIlCh@jachu.ru>  :

>Powtórzę pytanie które już padło w odpowiedziach dla Grzegorza i Olafa -
>czy pamięci można mieszać, np DDR3 z DDR4?

Nie można mieszać, poza tym przes zakupem trzeba się upewnić, że kupowany RAM
będzie
chodził w tym modelu laptopa(dokumentacja producenta powinna zawierać
rekomendowane
moduły pamięci, ale dobrze by było przejechać się po internetach w celu
poszukiwania info
na temat tego konkretnego modelu laptopa).
Ja miałem kłopoty z działaniem DDR3 nowszego typu w Dellu E4300 - pamięci nie
były
wykrywane prawidłowo, zamieniłem je na starszy model i działają do dzisiaj.