Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 29 Dec 2019 14:48:49 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 28 Dec 2019 13:24:11 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e074968$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <MxIlCh@jachu.ru>  :

>Chyba nadchodzi czas reinstalacji 10ki. Jako że obecna wersja chodzi jak
>stara kobyła to czy instalacja wersji 32bitowej coś zmieni? Komp to taki
>średniak sprzed 10 lat, czyli procek dual core i 4 GB RAMu.

4 GiB to trochę mało, nie da się rozbudować do 8GiB?
U mnie na laptopie 8GiB Win10(Firefox+Thunderbird+Fagent) zajętość pamięci:
W Użyciu                3000 MiB
Wstrzymana(cache)       4300 MiB
Czyli przy 4GiB RAM pewnie by się zaczęło masowe swapowanie.