Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Wed, 17 Jul 2019 16:49:32 +0200 (CEST)
"Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> Написал в сообщении:

> Co w jakim celu? Po co instalować nowego Windowsa? Tak samo jak z każdym
> innym oprogramowaniem, zależnie od potrzeb i zmian w nowej wersji.

Wybacz ale akurat jakos w nowych wersjach Win widze raczej
 wiecej klopotliwych elementow, zahaczajacych o bloatware,
niz rzeczywiscie ĵakiejs lepszej funkcjonalnosci.

W przeciwienstwie do dobrych programiw, aplikaçji, choc ta tendencja
jest czèsta w ròżnych projektach na rynku.

Tak, wlasciwie jedyña dobra przyczyna dla ktorej trzeba instalowac
najnowsza wersje Win jest najnowszy sprzet, dla ktorego tylko tam
sa sterownikì.
Ale jak juz zainstaluje sie na np. najnowszym laptopie, skonfiguruje
itp. i dziala dobrze, to juz wylaczyc lepiej apdejty - chyba ze
 sie komus
mocno nudzi i chce nowych klopotow po kolejnych apdejtach.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/