Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Tue, 16 Jul 2019 21:25:08 +0200
HF5BS <hf5bs@t.pl> napisał(a):
Kto? W10 na zapasowym laptopie... z racji padu dysku z systemem, używałem Kiano SN 14.2, jako zapasowy, z posranym UEFI. Co jaki czas łapał poprawki, no, ok. Jako, że leżałem w szpitalu, to niespecjalnie miałem możliwości programowych (limity netu w komie).
Jednak  parę poprawek chwycił i po jednej takiej aktualizacji zrobił mi
cichą  "niespodziankę". Do kontaktowania się ze światem, złapałem
spreparowanego  OE6 w wersji angielskiej (jest takowa polska?), ruszył z
dotyku.

Z tego co wiem, nie ma. Może ktoś zrobi :)

Właśnie, o  co chodzi z tą poprawką? Chciałem znów uruchomić OE,
a jego... po prostu nie  było. Zniknął w ogóle katalog z programem i
chyba (nie pomnę) wpisy w  Rejestrze... NIC nie dał znać. Z ulgą
znalazłem katalog (i tylko on z OE  pozostał) z danymi OE. To ja dmuchnę
znajomemu stówę, nic mu nie mówiąc...  Uważam, że W10 postąpił
niegrzecznie.

Gdzie miałeś tego OE? W swoim katalogu domowych? W Program Files?

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/