Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Wed, 17 Jul 2019 15:26:01 +0200 (CEST)
"Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> Написал в
 сообщении:> HF5BS <hf5bs@t.pl> napisał(a):

> Osobiście mam OE w maszynie wirtualnej i nie korzystałem z tego
> przerobionego. Niemniej szybkie googlanie pokazuje, że problem jest znany od
> lat:
> https://runasxp.com/Topic-Outlook-Express-Windows-10-Update
> https://runasxp.com/Topic-Windows-10-update-kills-OE
> https://runasxp.com/Topic-Window-10-Deletes-Outlook-Express-6
> Nie wczytywałem się bardziej, być może gdzieś tam jest podana przyczyna.

Lèpiej apdejty zdezaktywowac, jaka w ogole korzysc z nich?
Szczegolnie na laptopach, jak np chcesz laptop zamknac aby
 oszczedzic baterie na potem - to on "poczekaj nie wylaczaj -
 system
AKTUALIZUĴE sie" i tak moze z pol godziny...

Moze te àktuàlizacje jakos dla bezpieczenstwa narodowego
sa potrzebne, bo normalnemu użytkownikowi sa jak
"ànal retentive" ;)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/