Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Fri, 19 Jul 2019 16:53:48 +0200 (GMT+02:00)
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Написал в сообщении:> "Grzegorz
 Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> Написал в сообщении:

> Wybacz ale akurat jakos w nowych wersjach Win widze raczej
>  wiecej klopotliwych elementow, zahaczajacych o bloatware,
> niz rzeczywiscie ĵakiejs lepszej funkcjonalnosci.
>
> W przeciwienstwie do dobrych programiw, aplikaçji, choc ta tendencja
> jest czèsta w ròżnych projektach na rynku.
>
> Tak, wlasciwie jedyña dobra przyczyna dla ktorej trzeba instalowac
> najnowsza wersje Win jest najnowszy sprzet, dla ktorego tylko tam
> sa sterownikì.
> Ale jak juz zainstaluje sie na np. najnowszym laptopie, skonfiguruje
> itp. i dziala dobrze, to juz wylaczyc lepiej apdejty - chyba ze
> [...]

A byly juz wyskoki tego typu, ze po WndowsUpdate cos istotnego
okzalo se nieobslugiwane.
Np. w tablecie, wiekszym takim, mam dual-boot Win10 i Androida,
jest tez SD stale w slocie na dane, z ktorej korzystaly oba systemy,
poniewaz jest sformatowana jako fat32.
Ale po ktoryms apdejcie Win10 koazalo sie, ze juz Win10 obsluguje
karty SD sformatowane jedynie z NTFS, fajnie?

Potrafie sobie wyobrazic, jak to ktorys WindowsUpdate wprowadzi taka
nowinke, ze zniszczy bootloader niezaleznie postawiony dla MULTIBOOT
z Linuksem, zniszczy uklad partycji (zeby wszytko zagarnac dla siebie),
i okaze sie ze Win10 potrafi JEDYNIE dzialac juz jako WYLACZNY system
na danym komputerze/ twardym dysku.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/