Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com>
Date: Sun, 30 Jun 2019 19:17:34 +0200
On 2019-06-30, Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

[...]

> Ty jednak jesteś zwyczajnym głupcem, bez szans na poprawę i chyba mającym
> niewiele do stracenia.

I wyszedł cham i trollisko nieumiejące przegrywać w obliczu argumentów
merytorycznych. Wiesz dlaczego na początku nie chciałem z Tobą dyskutować
i zbywałem pojedynczymi stwierdzeniami? Bo takich trolli jak Ty na pęczki
widziałem i nie różnisz się od nich ani trochę, bo wszyscy postępujecie
tak samo.

> Wyciąłem, co zaciemnia obraz - jakieś wymęczone na siłę "zalety" nie
> zmienią faktów - strona bezpieczna nie jest, tyle chciałem wykazać i
> wykazałem.

Gówno wykazałeś i nawet nie odniosłeś się do argumentów pomimo że usilnie
się o nie prosileś. Ale niczego innego nie należało się spodziewać. Jak
każdy przyzwoity "płaskoziemiec" nie pojmujesz żadnej prawdy poza swoją
własną, nawet jeśli urojona.

[...]

> Wojciech od "kiedyś zajmowałem się bezpieczeństwem, więc jestem
> autorytetem"

A teraz zdradzę Ci sekret: Od początku mnie mylisz z Grzegorzem
Niemirowskim, który użył takiego sformułowania.

Ubzdurałeś sobie coś na mój temat przez tą pomyłkę i na tej bazie
jechałeś cały wątek, nie siląc się na to by pokazać jakąkolwiek
wiedzę (poza umiejętnością przejrzenia 2 linków z google).

> Wojciech politykiem nie jest, nikt nie będzie śledził jego konta. To
> bezcelowe - żeby rozrabiać trzeba mieć wyobraźnię, a u Wojciecha jej nie
> widzę.

Powalająca merytoryka.

--
Wojciech Bańcer