Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com>
Date: Sun, 30 Jun 2019 10:34:37 +0200
On 2019-06-30, Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:
> W dniu .06.2019 o 02:17 Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com> pisze:
>
> (...)

>:)
> Nie wierzę, że dalej brniesz...

A mówiłem, że jesteś jak płaskoziemiec? Mogłeś jakkolwiek
odnieść się do argumentów które podałem, nawet napisać że
są nieprzekonujące, ale wolałeś wyciąć.

Napisz coś jeszcze prześmiewczego na mój temat, dorzuć
coś o dinozaurach i faktycznie nie ma co kontynuować.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com