Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
Date: Tue, 25 Jun 2019 19:31:50 +0200
W dniu .06.2019 o 19:13 Grzegorz Niemirowski <grzegorz@grzegorz.net> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(a):
:)
Ciekawe...
Kto zajmuje się bezpieczeństwem i jaką ma reputację, oraz jak dowodzi reputacji tej strony?

Mam wrażenie, że trollujesz i dalsza rozmowa jest bezcelowa. Chcesz nazwiska czy co? Wypowiadam się tutaj m.in. dlatego, że pracowałem w bezpieczeństwie. Łatwo sprawdzić.

Mimo wszystko - troll chce się wytłumaczyć.
Czas przeszły ma swoją przyczynę, więc sprawdzać nie mam potrzeby (nazwisko znane kilkanaście lat temu)?
Chcesz stwierdzić "wśród emerytowanych ma dobrą reputację"?

Ech, czytelnicy niebezpiecznika są zabawni...

Nie wiem co ma Niebezpiecznik do tego.

Poziom percepcji tematu.
Podrzucanie stronki, gdzie wpisuje się "słabo pilnowane konta mail" to trochę przedwiekowe...
Bo zestaw takich kont też można wykorzystać...

Ech, emeryci...

--
Trefniś