Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com>
Date: Sun, 30 Jun 2019 02:17:45 +0200
On 2019-06-29, Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

[...]

> Prosiłem o EOT,

To nie kontynuuj.

[...]

> Natomiast stanowczo   n a l e g a m   żebyś mi ujawnił - na jakiej
> podstawie jesteś absolutnie pewien  bezpieczeństwa tego portalu

Na podstawie własnej wiedzy, wiedzy środowiska w którym się obracam,
umiejętności weryfikowania źródeł oraz umiejętności logicznego
myślenia.

A za Twoimi racjami stoi coś więcej niż chęć trollowania w dyskusji?

> do końca świata (skoro już o płaskoziemcach piszesz przy braku argumentów)?

Jak tylko wykażesz, że pisałem o takim zakresie czasowym.

> I jaki sens ma sprawdzanie konta na tym portalu?

W tym konkretnym przypadku może dać odpowiedź na nurtujące autora
wątku pytanie "skąd osoba XYZ zna moje hasło".

> Wal dowodami - przyjmę je na klatę i _nawet_ przeproszę, jeśli mnie
> przekonasz :)

Odwróćmy: udowodnij, że serwis robi to o co go oskarżasz
i wykaż w jaki sposób miałoby nastąpić naruszenie bezpieczeństwa
poprzez podanie tam maila.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com