Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
Date: Sun, 30 Jun 2019 11:11:30 +0200
W dniu .06.2019 o 10:34 Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com> pisze:

On 2019-06-30, Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:
W dniu .06.2019 o 02:17 Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com> pisze:

(...)
Wal dowodami - przyjmę je na klatę i _nawet_ przeproszę, jeśli mnie
przekonasz :)

Odwróćmy: udowodnij, że serwis robi to o co go oskarżasz
i wykaż w jaki sposób miałoby nastąpić naruszenie bezpieczeństwa
poprzez podanie tam maila.

:)
Nie wierzę, że dalej brniesz...

A mówiłem, że jesteś jak płaskoziemiec? Mogłeś jakkolwiek
odnieść się do argumentów które podałem, nawet napisać że
są nieprzekonujące, ale wolałeś wyciąć.

Napisz coś jeszcze prześmiewczego na mój temat, dorzuć
coś o dinozaurach i faktycznie nie ma co kontynuować.

Wręcz przeciwnie - takie zbójeckie prawo Trefnisia-prześmiewcy.
I trolla - nie wstydzę się tego określenia, wałkowanie tematu wyczerpuje znamiona trollizmu. Ale mam pełne prawo (sam je sobie daję) umożliwić ci skompromitowanie się do cna, Wojciechu.
Zwłaszcza, że litościwie bardzo długo dawałem ci szansę na EOT.

Podpowiadałem ci (a znacznie ważniejsze - grupie, boś ty nieprzemakalny i niereformowalny) dość dobrze umotywowane powody, dla których strona nie jest stuprocentowo bezpieczna.
Powtarzam link dla potomności:

https://www.vertextech.com.au/2018/06/26/should-i-use-have-i-been-pwned-hibps/

Obawiam się, że skoro zignorowałeś podane tam argumenty, to pewnie z powodu bariery językowej, zatem:

https://translate.google.pl/translate?sl=en&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.vertextech.com.au%2F2018%2F06%2F26%2Fshould-i-use-have-i-been-pwned-hibps%2F

(powinno przejść, ale jeśli nie uda ci się - poproś o pomoc, pomogę).

Kiedy już doczytasz, dlaczego portal nie jest bezpieczny w 100% (nie musisz tutaj chwalić się przemyśleniami), zauważ też
SZKODLIWOŚĆ
(przepraszam za okrzyk, ale Wojciech taki jakiś mało spostrzegawczy, wolę podkreślić) portalu, który reklamujesz . Teraz każdy może sobie sprawdzić - "na jakich portalach Wojciech ma/miał konto". Akurat ty jesteś grzeczny (żadnych porno, portali randkowych, stron faszystowskich, patostreamu itp).

Ale sprawdzić można każde konto - żony, dziewczyny, kolegi z pracy, sąsiada itp.

Ech, Wojciech woli się utopić, niż przyznać, że nie potrafi pływać. Zatem pewnie będzie dalszy ciąg wynurzeń... Choć nadal proponuję zaprzestać

--
Trefniś