Re: [WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 14 Apr 2019 19:07:11 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 13 kwi 2019 w
news:q8sahu$8cm$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Przerobiłem ten skrypt na potrzeby deszyfrowania:

No pięknie - nie ukrywam że nawet nie śmiałem pytać o taki skrypt, a tu
raz dwa i jest prezent. Zatem pierwsze miejsce ex aequo dla Grzegorza i
APW. Czyli jakby to powiedzieć - stara gwardia usenetu wygrywa :)

Co prawda nie działa lub nie wiem jak go użyć.
Zapisałem wersję poprawioną przez APW jako s.ps1 i odpalam w konsoli PS.
Najpierw był problem z ExecutionPolicy(rozwiązany), a teraz:
Missing closing ')' in expression.
At C:\u\sk.ps1:7 char:4
+     <<<< [string] $file1, #First File
    + CategoryInfo          : ParserError: (CloseParenToken:TokenId) [],
ParentContainsErrorRecordException
    + FullyQualifiedErrorId : MissingEndParenthesisInExpression

Mam PS v 2.0
Poza tym jak użyć tego skryptu do zdeszyfrowania pliku mp3? Jaka
składnia?
./sk.ps1 plik1.mp3 plik2.mp3 czy
./sk.ps1 bin\plik1.mp3 bin\plik2.mp3
./sk.ps1 ścieżka\plik1.mp3 ścieżka\plik2.mp3