Re: [WINNT] Sterowniki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sterowniki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 14 Apr 2019 19:13:25 GMT
Witaj pueblo, 11 kwi 2019 w news:5cafa68f$0$475$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Dlaczego windows (7) ładuje sterowniki które nie są de facto
> zainstalowane. Ostatnio żonglowałem sterownikami do kontrolera dysków.
> ProcEx, driverview, autoruns i sam system mówią że obie wersje
> sterowników jakie zameniłem na trzecie nadal są ładowane. Co prawda w
> menadżerze zadań są one widoczne jako ukryte w gałęzi "sterowniki
> niezgodne z PnP"

Nie wiem, ale się domyślam. W każdym razie chodziło o różne werjse Intel
Matrix/Rapid
W skrócie, żebym pamiętał na przyszłość. Trzeba włączyć w menadzerze urz.
widoczność ukrytych urządzeń.
Jednorazowo:
set devmgr_show_nonpresent_devices=1
devmgmt.msc
Potem znaleźć te które ładują te sterowniki, wył. i odinstalować. Ale
jeden uparty został - okazało się że był podpięty pod dysk i napęd DVD.
Trzeba było w rejestrze usunąć dane "lower filter" (a może upper) które
miały wartość z tym sterownikiem - w odpowiednich miejscach. No i wtedy
pojawiało się to urządzenie non PnP, które analogicznie jak poprzednio
się usuwa.