Re: [WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Mon, 15 Apr 2019 17:11:48 +0200
Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
w artykule <news:q91e11$te9$1@node2.news.atman.pl> pisze:

pueblo <nomail@nomail.pl> napisał(a):
Dzięki, działa. Bardzo mnie tylko zdziwiło, że to trwa tak długo i mocno
obciąża CPU.
To jest skrypt, więc nie będzie jakiś mega szybki w porównaniu z exe. Z drugiej strony nie wiem o czym dokładnie mówisz, bo u mnie wykonuje się jakieś pół sekundy.

Jaki system, jaka wersja Powershell, jaki dysk?

Pod Windows XP, Powershell 1.0 (6.0.6002.18111), dysk SATA III, wychodzi tempo jakieś 25 KiB/s, obciążenie jednego rdzenia na 100%. Podejrzewam brak (sensownego) buforowania operacji, podobnie jak to jest w Notatniku (też w XP) przy wykonywaniu operacji „Zamień wszystkie”.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)