[WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 12 Apr 2019 22:39:54 GMT
To pewnie nie przechodzi ludzkich możliwości, ale moje tak, bo uczyłem
arytmetyki w systemie dziesiętnym.
Chodzi o "szyfrowanie" plików mp3 z chomika. Dla jasności powiem, że nie
mam problemu ze ściągnięciem takich plików za darmo, więc nie chodzi tu o
jakieś hakowanie dla korzyści.
O co chodzi - jak się słucha mp3 z chomika przez ich aplikację chomikbox,
to program zapisuje te pliki w swoim cache. Haczyk polega na tym, że nie
da się tych plików odtworzyć z dysku innym programem niż Chbox - bo są
"zaszyfrowane"
Jak się porówna binarnie ściągnięty plik mp3 z tym z cache można dojść do
wniosku, że jest to jakiś prosty(prymitywny) "szyfr" - coś jak wykonanie
tego samego działania na każdym bicie. Tak mi się wydaje, ale ja średnio
dodaję szesnastkowo.
Jakby ktoś chciał rozwiązać taką zagadkę, to wrzucam dwie pary plików mp3
na dropboxa. Nagrody nie przewidziałem, he he.
https://www.dropbox.com/sh/kvqe6vmvwtq8vse/AACzw_ySJ4V0sBgz0r_3DVdBa?dl=0