Re: [WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zagadka kryptograficzna dla programisty
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 14 Apr 2019 19:07:09 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 13 kwi 2019 w
news:5cb11fa8$0$507$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>

> To nie arytmetyka, tylko logika. Przypomnij sobie operacje logiczne:
> AND, OR i co dalej?

Noo, taka bitowa arytmetyka. Przypomne sobie następnym razem.

> To jest programistyczne przedszkole.
> Szyfrowanie proste, prymitywne, symetryczne, czyli nie dodawanie.
> Funkcja: XOR, klucz: 0x55667788

Ha! Ja to mam satysfakcję, że jako wybitny laik wyczułem, że to musi
być coś tak prostego.
W każdym razie brawa dla zwycięzcy. I chyba nagana dla programisty
chomika, że poszedł po linii najmniejszego oporu tworząc
zabiezpieczenie, które nim nie jest.