Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Tue, 30 Oct 2018 14:19:06 +0100
Najbardziej mnie wkurza zlikwidowanie opcji szczegółowej personalizacji wyglądu okien (można było zrobić kilkanaście różnych wielkości czcionek) - w sumie to z uwagi na tę cechę przeszedłem na Win 10, po czym.. ździwka, że któraś poprawka to usunęła :-0 Kupujesz samochód z regulowanymi fotelami, kierownicą, lusterkami, a po kolejnej wizycie w serwisie masz bez pytania wszystko w jednej pozycji i drewnianą ławkę.

-----
Przecież z sieci leje się fala hejtu na małego za każdy jego pomysł i "poprawkę", która jedno naprawia a 3 inne rzeczy psuje.