Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Thu, 11 Oct 2018 11:50:35 +0200
W dniu 11.10.2018 o 11:06, Roman Tyczka pisze:

Nie, to Ty się mylisz. To, że małomiękki nie potrafi zrobić update z
prawdziwego zdarzenia, tak jak poprzednio robił Service Packi, to już
problem małomiękkiego. Instaluje cały system bo tak sobie ktoś to wymyślił,
ale to jest NADAL Windows 10, a nie Windows 11 czy 57. Ludzie kupili system
Windows 10 zer wsparciem i je dostają. Choćbyś nie wiem jak nahinał
rzeczywistość.

Podam inny przykład - Windows 2016 serwer, mam w wersji 1607 i do tej pory zastanawiałem się, czemu najnowszych aktualizacji nie można zainstalować, poczytałem i jest tak: Windows 2016 serwer jest w wersji 1607, 1709 i 1803 i każda z tych wersji jest osobnym systemem i wymaga zakupu osobnej licencji, wsparcie podstawowe 1607 jest do 01/11/2022, rozszerzone do 01/11/2027. Wersja 1709 tylko podstawowe i do 04/09/2019
1803 - nie wiem.