Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 11 Oct 2018 12:39:48 +0200
On Thu, 11 Oct 2018 11:50:35 +0200, BQB wrote:

> Podam inny przykład - Windows 2016 serwer, mam w wersji 1607 i do tej
> pory zastanawiałem się, czemu najnowszych aktualizacji nie można
> zainstalować, poczytałem i jest tak:
> Windows 2016 serwer jest w wersji 1607, 1709 i 1803 i każda z tych
> wersji jest osobnym systemem i wymaga zakupu osobnej licencji, wsparcie
> podstawowe 1607 jest do 01/11/2022, rozszerzone do 01/11/2027. Wersja
> 1709 tylko podstawowe i do 04/09/2019
> 1803 - nie wiem.

I nie nazywanie tego jawnym oszukiwaniem klienta jest po prostu
niedopowiedzeniem zahaczającym o frajerstwo.
To jest nic innego tylko marketingowy zabieg mający na celu dojenie a
przykryto wszystko ideologią, którą niektórzy traktują jak religię i jej
bronią w necie, mimo, że im małomiękki nie płaci za to. A może płaci?

I mówię to z głebokim przekonaniem, dlatego, że uważam iż Windows 10 wersja
1607 i każda kolejna to półprodukt z mnóstwem niedoróbek, którego nie można
nazwać pełnoprawnym i ukończonym produktem za który m$ bierze kasę. Zresztą
sam fakt puszczania kolejnych wersji naprawiających to co zepsuły
poprzednie oraz dodającym to czego poprzednie mieć powinny (np. spójne GUI)
jest dowodem przyznania się przez priducenta do wuypuszczenia bubla, czyli
produktu, który więcej opbiecuje niż spełnia. W handlu jest nawet pojęcie
niezgodności towaru z umową i pod to windows podchodzi:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

I nawet tysiąc Grzegorzy, którzy bronią dzielnie Microsoftu, nie sprawi, że
Windows nagle stanie się dobrym towarem, tylko ciężka praca i czas mogą to
zmienić, a za to M$ każe sobie __z góry__ płacić, co jest imho nieuczciwe.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka