Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 10 Oct 2018 14:30:05 +0200
On Wed, 10 Oct 2018 10:44:30 +0200, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Problem dotyczył 1 użytkownika na 10 000. Nie nazwałbym tego upadkiem.

Nie napisałem, że upadł, tylko upada, drobna rożnica, choć istotna.
Poza tym czy jeden na 10 tysięcy jest usprawiedliwieniem?

"Już naprawili. Problem dotyczył błędnego działania funkcji usuwania
duplikatów przy włączonej funkcji przekierowań folderów."

Kupiłbyś auto w którym raz na 10 tysięcy blokuje się kierownica przy
prędkości 100 km/h i pokonywaniu zakrętu? Taka analogia do tego przypadku.

Chodzi o to, że na pewnym poziomie już nie tyle nie wypada co nie wolno
robić takich wtop.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka