Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 10 Oct 2018 14:26:06 +0200
W dniu 2018-10-10 o 10:43, Grzegorz Niemirowski pisze:

Już naprawili. Problem dotyczył błędnego działania funkcji usuwania duplikatów przy włączonej funkcji przekierowań folderów. https://blogs.windows.com/windowsexperience/2018/10/09/updated-version-of-windows-10-october-2018-update-released-to-windows-insiders/

Czyli dokładnie było to, co opisałem z Google Drive i jest to powtarzalne. Ale to tylko połowa problemu została rozwiązana. Dziś z czystej ciekawości przetrenowałem aktualizację na nieużywanym lapku. Mam na nim tylko goły system + Office. Po aktualizacji - czarny ekran + kursor myszy (ruchomy). Nic więcej.

Ta sama aktualizacja na stacjonarnym - zero problemów. Aczkolwiek pierwsze co w tym przypadku zrobiłem po zainstalowaniu systemu - odinstalowałem OneDrive. Na lapku nie zrobiłem tego. Być może czarny ekran ma coś z tym wspólnego.

--
Pozdrawiam,
Marek