Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Sat, 7 Apr 2018 04:46:13 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 23:12:40 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

> Całe szczęście, że nie da się wytłumaczyć, ale da się kupić laptopa czy
> kartę dźwiękową (ale to chyba w stacjonarnych tylko) bez znaczka CE z
> kraju, który takich restrykcji nie wnosi. Np. USA czy Rosja.
>
> Następnym krokiem może być rozpoczęcie palenia petów, wdychania spalin
> bezpośrednio z rury wydechowej oraz okłady z jadu kiełbasianego. To
> również powinno zaszkodzić :-D

generalnie dyskusja nie na temat ale jeśli to wymysł UE to tak dobry jak z
krzywizną banana

ku... mam słaby słuch to muszę się podwójnie wkur... żeby se go nie uszkodzić,
zajebisty pomysł,

jednak powinno być prawo wyboru, selekcja naturalna, nagrody Darwina etc,
jesteś głupi, chcesz ogłuchnąć twoja sprawa, póki nie powodujesz głuchoty innych

normalny człowiek chyba potrafi ogarnać kiedy dźwięk jest za głośny

na niektórych filmikach zmniejszam głośność mocno bo słychac dobrze ale inne są
tak gównianie nagrane, że muszę ją podnieść a tu UE mi decyduje że nie mogę
wyraźnie usłyszeć co tam gadają - ja pier..

a wracając do meritum - wie ktoś jak temu przeciwdziałać w sposób systemowy
(rejestry, etc)