Re: [WINNT] Jak zaczernić wskazane ekrany?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zaczernić wskazane ekrany?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 3 Mar 2018 00:54:03 +0100
W dniu 2018-03-02 o 22:23, Grzegorz Niemirowski pisze:
JaNus <bez@adresu> napisał(a):
Ale może niepotrzebnie kombinuję jak łysy na widok grzebienia, bo zaczernianie monitora go wcale nie oszczędza?

Nie oszczędza, w takie rzeczy był sens bawić się w czasach CRT. Niech
 sobie chodzi normalnie.

Dzięki za info, i Tobie, i Jackowi, acz pewne wątpliwości mam nadal: a
co ze zmęczeniem materiału, czy kolor się nie "zużywa"? Jeśli nie, to
czemu mój wypasiony, dość jednak nowoczesny TV/monitor Samsung w swych
opcjach najwyraźniej taką rzecz (wygaszanie "do czerni") uwzględnia? Czy
tylko "pod publiczkę"? Ale w instrukcji mocno podkreślają, że
"oszczędzanie" jest b. ważne! No, nie wiem, komu dać wiarę... Chyba
spytam proboszcza,wszak od wiary jest specjalistą ;)