Re: [WINNT] Jak zaczernić wskazane ekrany?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zaczernić wskazane ekrany?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 3 Mar 2018 08:34:51 +0100
Dnia Sat, 3 Mar 2018 00:54:03 +0100, JaNus napisał(a):

> Jeśli nie, to
> czemu mój wypasiony, dość jednak nowoczesny TV/monitor Samsung w swych
> opcjach najwyraźniej taką rzecz (wygaszanie "do czerni") uwzględnia? Czy
> tylko "pod publiczkę"? Ale w instrukcji mocno podkreślają, że
> "oszczędzanie" jest b. ważne!

W niektórych TV z podświetleniem diodami LED w celu zwiększenia
kontrastu steruje się intensywnoscią ich świecenia w zależności od
średniej (na całej powierzchni lub sektorowo) jasności aktualnie
wyświetlanego obrazu. To daje możliwość, poprzez zastosowanie wygaszania
ekranu, zaoszczędzenia energii elektrycznej. Co do instrukcji to jak
niejasna zalecam zapytać producenta :)
--
Jacek
I hate haters.