[WINNT] Jak zaczernić wskazane ekrany?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak zaczernić wskazane ekrany?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 2 Mar 2018 20:58:04 +0100
Mam 2, i czasem chodziłoby o jeden, czasem obydwa, acz "nad czernią"
win-na być widoczna jedyna nie-zminimalizowana (z danego ekranu)
aplikacja. Ekrany mają różne rozdzielczości (co może mieć pewne
znaczenie). Oczywiście jakiś standardowy wygaszacz ekranu odpada, bo
chodzi mi o to, aby dało się pracować przynajmniej na jednej, dowolnie
wybranej aplikacji, a czasem na dwóch, na różnych ekranach.

Pewnym rozwiązaniem jest użycie programu graficznego, z jakimś czarnym
(w 100% pokrycia) jpg-iem, ale wtedy będą paski narzędzi, i dolny pasek
(z czymś-tam), więc monitor będzie się tam zużywał niepotrzebnie, a o
jego oszczędzanie mi właśnie chodzi, ale...
Ale może niepotrzebnie kombinuję jak łysy na widok grzebienia, bo
zaczernianie monitora go wcale nie oszczędza? No to może da się
programowo ten nieużywany wyłączyć? Bo przecież nie przyciskiem jego
zasilania, wtedy Win-groza skurczy mi pulpit do tego jednego, co działa.

Ktoś ma jakiś pomysł?