Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 28 Feb 2018 21:03:22 +0100
Dnia Wed, 28 Feb 2018 19:39:40 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

> Dlaczego nie używasz np. Mozilli?
Mam równolegle Thunderbirda. Usiłuję od czasu do czasu zawalczyć i się
przyzwyczaić i ni cholery nie mogę :) Sztywne toto jakieś, opcji
niepotrzebnych ma od cholery a np. nie można wielkości czcionek ustawić.
I czemu okno edycji nowej wiadomości nie może się otwierać jako
zakładka?

> A twój czytnik grup nie ma poczty?
Ma ale średnio się do tego nadaje. Wysłać maila mogę ale nawet nie wiem
czy mógłbym odbierać (tzn. czy on obsługuje pop3). Tyle że jako czytnik
news jest nie do pobicia i szczęście że chce działać pod wine.

--
Jacek
I hate haters.