Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Sun, 25 Feb 2018 18:41:38 +0100
Proces Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> zwrócił błąd:

> Ciekawe że updaty do XP SP3 zaciągają się od ręki i bez grymasów. Kiedyś
> bywało trudniej, a przecież teraz system bez wsparcia.

Być może odpuścili sobie klientów z XP, jako nieprzyszłościowych.
Ostatecznie update darmowy do dziesiątki zaczyna się od Win7. A duże
problemy z update starszych windowsów zaczęły się po wyjściu Win10 (nie
od razu, ale po jakimś czasie, kiedy już nałapali konwertytów).

Ostatni raz stawiałem XP w ostatnim roku chyba, i zdaje się również nie
miałem wielkich problemów z update - ale w nowszych systemach słabo.
--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.