Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 28 Feb 2018 18:33:44 +0100
Proces Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> zwrócił błąd:

> Miałem ten sam dylemat, gdy 12 porzucili. Ale w końcu się przesiadłem.
> Nie wiem co Ci potrzebne w Operze, ale nie widzę czegoś co było w starej
> a nie ma w nowej.
> Poza czytnikiem grup, poczty i autourywaniu paska bocznego.

Najważniejsza dla mnie w Operze jest obecność jednego procesu, a nie
całej kupy. Ze specyficznych funkcji w starej operze używam notek, i
czasem torrenta (jako alternatywa do starego mikrotorrenta). Używałem
też gestów, ale przestałem, bo mysz mam w remoncie.

Aczkolwiek lubię tę starą Operę, to jednak moją główną przeglądarką jest
Firefox (przed Quantum), i to mam najbardziej spersonalizowane.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.