Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 19:22:21 +0100
W dniu 2018-02-18 o 16:13, Tomasz pisze:

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
W dniu 18.02.2018 o 12:50, Tomasz pisze:

https://www.dropbox.com/s/x2abzeob6a4vsyg/Ekran1.jpg?dl=0

Co widać jak wybierzesz:
prawoklik na pulpicie > ustawienia ekranu > wyświetl właściwości karty
> przycisk "Lista wszystkich trybów" na zakładce "Karta"

Jesli wybiore tryby dla drugiego monitora to tam nie ma rozdzielczości
1920 x 1080
jest tylko 1920 x 1200 a nastepna 1920 x 1440.

Może to jest jakieś uszkodzenie BIOSu czytałem gdzies że moga być takie
efekty.

Przecież pisałeś, że masz płytę ze strownikami do tego monitora. Tam jest sterownik do rozdzielczości karty graficznej. Do rozdzielczości jaką obsługuje Twój monitor. Nie wiem jak to jest z wieloma monitorami do jednego komputera, bo każdy monitor z "innej parafii". Nie od razu napisałeś, że masz więcej niż jeden monitor.

--
animka