Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 19 Jan 2018 16:08:54 +0100
Roman Tyczka <noemail@because.no> napisał(a):
Musiałem wkleić ścieżkę do interpretera php w jakimś tam toolu. I powiem
Ci, że bardzo wygodnie jest znaleźć w sekundę plik na dysku za pomocą
narzędzia typu Everything czy Locate32 i potem skopiować właśnie ścieżkę,
żeby coś z tym plikiem zrobić. I nie musi to być interpreter.

Miałem na myśli, że jeśli ten tool byłby uruchamiany z wiersza polecenia, to plik można przeciągnąć na okno wiersza polecenia żeby wkleić ścieżkę. Natomiast jeśli chodzi o XP, to plik można przeciągnąć na okno Uruchom, wtedy tam pojawi się ścieżka pliku. W nowszych Windowsach też to działa, ale tam zapewne prawoklik z Shiftem będzie wygodniejszy.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/