Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 19 Jan 2018 07:46:30 +0000 (UTC)
Dnia 19.01.2018 Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Tak, z jednej strony Shift, z drugiej ewentualne kasowanie file://. Jeśli

I tak i nie. Jak wklejam do terminala, file:// jest, jeśli do edytora/pola
tekstowego, to jest sama ścieżka, typu
/home/dominik/Screenshot_2018-01-18.png

Czy wspólne "kopiuj" jest lepsze zamiast osobnych "kopiuj plik",
"kopiuj ścieżkę"? Dla mnie przewaga żadnego z rozwiązań
nie jest oczywista.

> Tak mi się wydawało :) Nie widziałem tej opcji wprost w menu, a pod Linuksem
> rzadko pracuję w trybie graficznym, więc nie testowałem Kopiuj.

De facto to nie jest funkcja Linuksa, tylko file managera.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.