Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 18 Jan 2018 19:36:04 GMT
Roman Tyczka pisze tak:

> Jak za pomocą tego cudu techniki jakim jest eksplorator plików
> windows skopiować pełną ścieżkę do pliku? Mam przed sobą otwarty
> folder i chcę szybko i wygodnie po prostu skopiować ścieżkę do
> pliku i ...nie potrafię.

pociągnij skrót i skopiuj z właściwości hehe ;)

> Czy ja jestem na to za głupi czy żaden miszcz UI z m$ nie wpadł
> przez 30 lat że ktoś tego może potrzebować?

User ma być coraz głupszy. Nie podejrzewa się go ogrzebanie w plikach.
Komp przeszukuje dyski, tworzy galerie, pokazuje obrazki.

Bawię się win 8.1 klawiatura ekranowa nadal kradnie focus, zabrano
klawisze funkcyjne palące się w xp na stałe, klawiatura ma resize, przy
przesuwaniu przypadkowo można zepsuć jej wielkość.

dobra zmiana ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.