Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 19 Jan 2018 15:16:38 +0100
On Thu, 18 Jan 2018 23:40:35 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> I tak i nie. Jak wspomniałem, moim zdaniem Shift nie powinien być konieczny.
> Z drugiej strony jest to funkcja rzadko potrzebna przeciętnemu użytkownikowi
> i pracownicy MS nie zasłużyli sobie na taki hejt.

Zaraz tam hejt, po prostu niemoc podszyta sfrustrowaniem.
Taka kropla goryczy przepełniająca czarę niechęci, na ktorą sobie jednak
ZASŁUŻYLI. Od czasów Win7 jest coraz gorzej jeśli chodzi o UI i UX. I to
nie tylko moja, odosobniona opinia.

> Swoją drogą, to do czego jest to Tobie potrzebne?

Musiałem wkleić ścieżkę do interpretera php w jakimś tam toolu. I powiem
Ci, że bardzo wygodnie jest znaleźć w sekundę plik na dysku za pomocą
narzędzia typu Everything czy Locate32 i potem skopiować właśnie ścieżkę,
żeby coś z tym plikiem zrobić. I nie musi to być interpreter.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka