Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 19 Jan 2018 15:32:21 +0100
Dnia Fri, 19 Jan 2018 13:45:05 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
napisał(a):

> - oknie terminala- zostanie wklejona ścieżka z file:// na początku.

1.Ciekawi mnie jaka może być przydatność tego. Jak dla mnie, to powinno
wklejać samą ścieżkę, przydatne jeśli masz ustawione wyświetlanie plików
tekstowych a raz kiedyś masz potrzebę uruchomienia takiego pliku.
2.Trzeba zauważyć że fałszowane są pliterki i spacje. Wiesz może czy
mimo tego, taka ścieżka (po skasowaniu tego file:///) nada się do
uruchomienia pliku?
--
Jacek
I hate haters.