Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Wed, 17 Jan 2018 18:47:48 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości
slfs6zkjsiat.1w9h6q3rhnjke.dlg@40tude.net">news:slfs6zkjsiat.1w9h6q3rhnjke.dlg@40tude.net...
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Zocha
naskrobał(a):

Gdy przed laty kupiłam sobie laptopa z Vistą Business, musiałam od razu,
przed rozpoczęciem używania laptopa, zrobić wg instrukcji płytki:
- Rescue and Recovery Startup Disc
- Start Recovery Disc
- Product Recovery Disc 1 & 2
Po co to było, skoro sama partycja recovery wystarczy?

Bo wersje recovery podlegaja ewolucji i na początku trzebabyło robić płyty
startowe, w tej chwili już sie tego nie robi.

Ale ewolucji CHYBA nie podlega recovery NA kupionym kilka lat temu
laptopie z systemem.
Zatem jeśli ratowanie dotyczy systemu z czasu gdy trzeba było robić płyty,
to chyba trzeba ich teraz użyć. Czy nie trzeba ???

Pozdrawiam
Zocha