Re: [WINNT] Skąd ściągnąć iso z Vistą?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd ściągnąć iso z Vistą?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 17 Jan 2018 13:05:27 +0100
Proces Zocha <Zocha@Zofia.pl> zwrócił błąd:

> Bardzo Ci dziękuję za tak szczegółową odpowiedź.
> Przeanalizuję to wszystko dokładnie.
> Dziękuję także w imieniu koleżanki, chociaż ona
> była nieświadoma potencjalnych problemów.
> Ja wiem trochę więcej od niej, więc w miarę
> możliwości chcę jej pomóc.

Ta procedura jest w sumie prosta. Przed instalacją zapisujesz dane
aktywacyjne na pendrive (przegrywasz tam te programiki, czyli
activation_restore.exe i activation_backup.exe, i uruchamiasz ten drugi
z pendrive), po instalacji Visty je wgrywasz do systemu (znowu z
pendrive, tym razem activation_restore.exe). Moim zdaniem to najlepszy
sposób na czystą reinstalację na laptopie, zachowując aktywację.

Jeszcze uwaga, archiwum ZIP z podlinkowanej strony jest chyba usunięte.
Ale ten ABR-1.0.exe to samouruchamialne archiwum ZIP. Można z niego
wyciągnąć te programy właśnie ZIPem, albo 7-Zipem czy czymś podobnym,
jeśli nie chcesz uruchamiać samego pliku archiwum.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.